Cada nen es relaciona amb els aprenentatges d'una manera diferent a partir del seu perfil de dominàncies.
Davant d'un perfil d'un nen destre, de peu, d'orella, de mà i dominància de cervell esquerre, ens trobarem amb un nen que no tindrà massa problemes d'aprenentatge, es tractaria d'un perfil unilateral. Serà un nen amb una bona grafia, i amb un processament lògic que li ajudarà en l'adquisició dels aprenentatges.
Si ens trobem amb un nen destre, de peu, d'orella, de mà i dominància de cervell dret, aquest nen que no és lògic, que és més creatiu tindrà més dificultats d'aprenentatge. En situació d'estrès pot arribar a deixar-se paraules, a no poder posar paraules al seu pensament, a no poder respondre davant d'un examen tot i havent estudiat....
Existeixen moltes possibilitats de perfils de dominàncies...
És necessari identificar sempre el patró d'aprenentatge del nen a partir de les seves dominàncies i ajudar-lo des d'aquestes per que el cervell funcioni en un tot integrat i en situacions d' estrès no es quedi bloquejat i pugui donar sempre una resposta.
Els exercicis de gimnàstica cerebral i d'organització cerebral òptima ajuden al funcionament d'un cervell del tot optimitzat.
Davant d'un perfil d'un nen destre, de peu, d'orella, de mà i dominància de cervell esquerre, ens trobarem amb un nen que no tindrà massa problemes d'aprenentatge, es tractaria d'un perfil unilateral. Serà un nen amb una bona grafia, i amb un processament lògic que li ajudarà en l'adquisició dels aprenentatges.
Si ens trobem amb un nen destre, de peu, d'orella, de mà i dominància de cervell dret, aquest nen que no és lògic, que és més creatiu tindrà més dificultats d'aprenentatge. En situació d'estrès pot arribar a deixar-se paraules, a no poder posar paraules al seu pensament, a no poder respondre davant d'un examen tot i havent estudiat....
Existeixen moltes possibilitats de perfils de dominàncies...
És necessari identificar sempre el patró d'aprenentatge del nen a partir de les seves dominàncies i ajudar-lo des d'aquestes per que el cervell funcioni en un tot integrat i en situacions d' estrès no es quedi bloquejat i pugui donar sempre una resposta.
Els exercicis de gimnàstica cerebral i d'organització cerebral òptima ajuden al funcionament d'un cervell del tot optimitzat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada